Kun luin asiakaskyselyä niin huomasin, että kaupassani on vielä paljon kehitettävää.
Minun tulisi muokata ulkoasua asiakkaiden silmää miellyttäväksi niin saisin "tylsä" ja "yksinkertainen" arvostelut pysymään tyllikkäässä. Sitä voin toteuttaa esimerkiksi erilaisilla asukokonaisuus kuvilla väreillä ja fonteilla.
Minun tulee myös yksinkertaistaa sivuja hieman sillä kyselyssä selvisi, että sivut on joidenkin mielestä hankala käyttöiset. En vielä tiedä miten, mutta täytyy kysellä ulkopuolisilta mikä sivuilla iskee huonolla tavalla silmään ja mikä sivuista tekee hankalakäyttöiset ja alkaa muokkaamaan. Kysely onnsituu helpoiten varmasti siten, että teen uuden kyselyn liittyen ulkoasuun.
Asiakkaita tulisi saada enemmän käymään verkkokaupassa ja se onnistuu, aktiivisella mainostuksella eri someissa. Uusi kampanja voisi myös tuoda taas lisää kiinnostuneita asiakkaita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti