Markkinointiviestinnässä opin käyttämään photoshoppia, ja tekemään mainoksia ulkomainonta pohjiin, kumpaakaan näistä en ollut koskaan tehnyt, ja tulevaisuudessa tulen varmasti hyödyntämään oppimaani photoshopilla.
Ennestään tuttuja asioita minulle oli Some mainonta eli Facebook, Snapchat ja instagram, koska käytän palveluita päivittäin ja työharjoittelussa Dressmannilla ollessa tuli katsottua päivittäin heidän mainoksiaan yms.
Markkinointiviestinnänprojektien vaiheet ovat
- suunnitelman teko
- mainosten teko
- kohderyhmän miettiminen
- imagon miettiminen
Olisin voinut (ja voinkin) opetella tekemään hieman enemmän video ja ääni mainoksia, koska niistä tulee olemaan minulle hyötyä varmasti tulevaisuudessa.
Tulevaisuudessa markkinointiviestintä tulee tapahtumaan täysin tietokoneella, eikä ihmisten (sanallisesti) kädenjälki tule näkymään mainonnassa.
Kurssilla pidin eniten siitä, että harjoittelimme asioita taululla yhdessä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti