Tarkastele ensin yleiskatsausta, mitä siitä saat irti?
Sivua on katseltu 179 kertaa, käyttäjiä on ollut 26. Yksi henkilö on keskimäärin ollut sivulla noin 5 minuuttia.
Paljonko aktiivisten asiakkaisen määrä on muuttunut, mikä muutoksiin on vaikuttanu?
minulle on tullut 10 aktiivista käyttäjää lisää, johtuu luultavasti kampanjasta.
Kertooko kohorttianalyysi sinulle mitä?
Asiakkaitten Geo -> kieli/sijainti.
Suomesta 32 kävijää ja Amerikasta 3 kävijää
Mitä sinulle kertoo Käyttäytyminen -> Uusi vs. palaavaa analyysi?
Uusia kävijöitä on 26 ja palaavia käyttäjiä 12
Käyttäytyminen -> Käyntitiheys ja paluu
Käyttäytyminen -> Sitouttaminen
Sivulla on vietetty keskimäärin aikaa vain noin 10 sekuntia, toisiksi eniten asiakkaat on viihtynyt 3-5 minuuttia
Teknologia -> Verkosto
Savon koulutuskuntayhtymästä sivustoa käyttää 34, jsc er-telecom holding samara branch käyttää 3 ja
early registration addresses 1 käyttäjä.
Pöytäkoneella on käytetty sivua 35 kertaa, kännykällä taas 3 kertaa.
Vertailu -> Kanavat tee erilaisia määrityksiä ja tulkitse tuloksia
Tehtävä 2
Tee suunnitelma miten yrityksesi kauppaa ja/tai nettisivuja kehittäisit ensivuoden aikana.
Kyselyyn on käynyt vastaamassa 6 henkilöä.
33,3% oli kuvaillut verkkokauppaani tyylikkääksi, myös Yksinkertaiseksi oli kuvaillut 33,3%. 16,7 prosentin mielestä verkkokauppani on hieno, loppujen 16,7% mielestä verkkokauppani on tylsä.
Yhden henkilön mielestä verkkokauppani on hankalakäyttöinen, kaksi henkilöä on keskivaiheilla, ja kahden mielestä verkkokauppaani on helppo käyttää.
yksi henkilö ei ostaisi missään nimessä uudestaan kaupastani, 3 henkilöä saattaa tullakkin uudestaan, ja vain yksi henkilö tulee uudestaan.
Vapaasana kysymyksessä ei juurikaan saanut mitään irti.
TEHTÄVÄ 3
Tarkastele MyCashflow raportteja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti