tiistai 17. tammikuuta 2017

Analyysi

Tehtävä 1

Tarkastele ensin yleiskatsausta, mitä siitä saat irti? 
Sivua on katseltu 179 kertaa, käyttäjiä on ollut 26. Yksi henkilö on keskimäärin ollut sivulla noin 5 minuuttia.

Paljonko aktiivisten asiakkaisen määrä on muuttunut, mikä muutoksiin on vaikuttanu? 
minulle on tullut 10 aktiivista käyttäjää lisää, johtuu luultavasti kampanjasta.

Kertooko kohorttianalyysi sinulle mitä?

Asiakkaitten Geo -> kieli/sijainti.

Suomesta 32 kävijää ja Amerikasta 3 kävijää

Mitä sinulle kertoo Käyttäytyminen -> Uusi vs. palaavaa analyysi?
Uusia kävijöitä on 26 ja palaavia käyttäjiä 12

Käyttäytyminen ->  Käyntitiheys ja paluu

Käyttäytyminen ->  Sitouttaminen

Sivulla on vietetty keskimäärin aikaa vain noin 10 sekuntia, toisiksi eniten asiakkaat on viihtynyt 3-5 minuuttia

Teknologia -> Verkosto
Savon koulutuskuntayhtymästä sivustoa käyttää 34, jsc er-telecom holding samara branch käyttää 3 ja
early registration addresses 1 käyttäjä.


Mobiili -> Yleiskatsaus
Pöytäkoneella on käytetty sivua 35 kertaa, kännykällä taas 3 kertaa.


Vertailu -> Kanavat tee erilaisia määrityksiä ja tulkitse tuloksia


Tehtävä 2
Tee suunnitelma miten yrityksesi kauppaa ja/tai nettisivuja kehittäisit ensivuoden aikana.

Kyselyyn on käynyt vastaamassa  6 henkilöä.


33,3% oli kuvaillut verkkokauppaani tyylikkääksi, myös Yksinkertaiseksi oli kuvaillut 33,3%. 16,7 prosentin mielestä verkkokauppani on hieno, loppujen 16,7% mielestä verkkokauppani on tylsä.


Yhden henkilön mielestä verkkokauppani on hankalakäyttöinen, kaksi henkilöä on keskivaiheilla, ja kahden mielestä verkkokauppaani on helppo käyttää.
yksi henkilö ei ostaisi missään nimessä uudestaan kaupastani, 3 henkilöä saattaa tullakkin uudestaan, ja vain yksi henkilö tulee uudestaan.

Vapaasana kysymyksessä ei juurikaan saanut mitään irti.


 TEHTÄVÄ 3
Tarkastele MyCashflow raportteja.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti