Tavoitteemme riippuvat tuote-esittely päivästä ja myymälästä jossa olemme esittelemässä.
Kahtena ensimmäisenä kertana saimme useita kymmeniä kontakteja ja olimme pitämässä esittelyä K-Citymarketissa ja Prismassa.
Perjantaina menemme pitämään esittelyä Tokmannille ja siellä on tarkoituksena parantaa edellistä suoritusta.
Jokaiselle päivälle myymälä on tilannut tietyn määrän leipää ja niiden myynti on jokapäiväinen tavoitteemme. Tietysti aina saa jäädä muutama leipäpussi iltaa varten, koska illallakin kyseistä leipää halutaan varmasti ostaa.
Joka päivä määrälliset tavoitteet on kuitenkin samat, eli myymme mahdollisimman monta leipää ja pyrimme saamaan vähintään 30 kontaktia päivässä. Tämä tavoite on realistinen ja mahdollinne ylittää helpostikkin.
Olemme ajatelleet seuraavamme kontaktien määrää merkitsemällä jokaisen kontaktin huomaamattomasti paperille aina kontaktin lähdettyä pöytämme luolta. Merkitsemme myös erikseen leivän ostajan ja kiinnostuneen esimerkiksi ne, jotka sanovat ostavansa leipää toisena päivänä.
Laadullisena tavoitteena pidän sitä että osaan kertoa leivästä kaiken ilman "lunttaamista". Sitäkin voi seurata merkitsemällä lapulle ylös jokaisen kerran kun "epäonnistun" eli en muistakkaan jotain asiaa. Myös laadullisesti englanniksi ja ruotsiksi esittelyn pitäisi sujua moitteettomasti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti