Tehtävä
1. Ensimmäiseksi huomioin tervehtivätkö myyjät minua ja kaupan ilmeeseen.
2. Hyvän vaikutelman saa siististä liikkeestä.
3. Kiinnitän paljon huomiota myyjän ilmeisiin ja eleisiin, onko hän minulle mukava ja onko aidosti asiakaspalvelu haluinen.
4. Mielestäni esimerkiksi marketeissa on todella hyvä, että myyjillä on samanlaiset työvaatteet jotta myyjän tunnistaa myyjäksi, eikä tarvitse arvuutella kuka on myyjä.
5. Myymälän ilmeeseen vaikuttaa värit ja valaistus, miten tuotteet laitetaan esille.
6. Mielestäni tärkeitä elementtejä on siisti myymälä ja kohteliaat myyjät.
7. Hyvä musiikki, ja on kiva mennä myymälään missä myyjä esimerkiksi kassalla juttelee eikä ole vain hiljaa.
8. Hyviä kalusteita on sellaiset joita on helppo siirrellä, ne ovat yksinkertaisia ja siistejä. Niiden pitää olla myös vähän tilaa vieviä jotta jää enemmän tilaa kulkea.
9. Hinnat tulisi sijoittaa jokaiseen vaatteeseen erikseen ja vielä hyllyjen päälle NÄKYVÄSTI. Esimeksiksi alennus hinnat kannattaa olla todella näkyvillä, että ihmiset huomaa ne varmasti ja kiinnostuu.
10. Opaskylteissä täytyy lukea tekstit selkeästi ja isolla, ja ne on paras sijoittaa korkealle, jotta ne näkyvät myös hyllyjen takaa.
11. Hyvää mainontaa on myymälä täynnä, myös myymälässä voi välillä kuulua radio mainos alnnetuista tuotteista jottei se jää asiakkaalle epäselväksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti