keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Vimpainmessu seuranta

Tavoitteeni olivat suhteellisen hyvät, mutta sain kymmenen kontaktin sijaan reilu 30 kontaktia.
Luulen, että runsas asiakaskunta johtui siitä että esiteltävä tuotteeni oli syömistä ja se houkutteli asiakkaita enemmän kuuntelemaan, mutta se oli kivaa.

Messut sujuivat osaltani suhteellisen hyvin siihen nähden, että en ollut tutustunut tuotteeseeni kovinkaan hyvin. Osasin silti kertoa ravintosisällöstä yms hieman lapusta lunttaamalla. Uskalsin puhua kontakteille rohkeasti eikä minua ihmisten kohtaaminen juurikaan jännittänyt vaan nimenomaan tuotetietous.

Osasin kertoa tuotteestani englanniksi ihan ok hyvin, ruotsiksi sitä ei tultu edes kysymään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti